Božič je mimo. Kot vsako leto sem bil tudi letos cel december polno zaposlen, zato časa za sneg ni bilo. Tudi sicer z izjemo nekaj dni ni bilo smiselno pripravljati snega. Sedaj so se stvari obrnile. Takoj po Božiču se je začelo hladiti. Čez dan je sicer še nad lediščem a jutranje temperature že dopuščajo zasneževanje. Včeraj sem tako prvič resno zagnal snežni top. Sprva je bil to moj paradni konj "Gigant" a kmalu sem ugotovil, da nekaj ni v redu. Pred topom je namreč nastajala mokra zaplata, ki je povedala da kvaliteta snega ne štima. Nisem pomišljal - hitro sem zamenjal "mašini" in na prej zasneževal z Mst3. Ta je še dve uri, dokler
se ni segrelo lepo zasneževal.
Ob koncu sem zaznal teževe s kompresorjem. Imel sem občutek, da gre za pomanjkanje olja, zato sem ga zvečer zamenjal. Upam, da bo naprej vse v redu.