Proti koncu sezone 2008/09 sem na hitro skupaj
spravil še drugi propelerski top, ki pa je zaradi povišanja temperatur deloval zelo malo časa. Po podobnem postopku kot MST - 01 sem sestavil tudi osnovo za MST - 02. Pri tem sem uporabil ventilator nekega drugega avtomobila (pri prvem je bila Astra) in pa elektromotor električnega skuterja (oboje iz kosovnega odpada). Vse skupaj sem namestil kar na odsluženo kosilnico. Vodni obroč s šobami sem si sposodil od MST - 01, saj je le ta večino časa deloval le z enim od tr
eh. Nukleatorko šobo sem mu namestil kar sredi topa in za njeno ogrevanje okrog navil nekaj avtomobilskih žarnic. Kljub "kavbojskemu" videzu, pa me je top vseeno zadovoljil. Ko se je sezona končala, sem se ga odločil izpopolniti. Znanje in izkušnje, ki sem jih nabral pri prvem topu, sem s pridom uporabil tudi pri drugem. Ker je veliko delov zanj zbral sin Dominik, sem nekatera dela prepustil kar njemu. Pred novo sezono, 2009/10 je bil top pripravljen za obratovanje. Že decembra sta skupaj začrtala novo smučarko sezono. V sezoni 2010/11 sem na top namestil nove šobe. Uporabil sem šobe Lechler ki so namenjena pršilnikom za vinograde in sadovnjake. Izkazale so se več kot odlično, zato je celo sezono večinoma zasneževal le ta top.