Potem, ko sem razdrl prvi propelerski top zaradi premajhne zmogljivosti, sem nekaj njegovih delov uporabil pri sestavljanju novega propelerca. Tako je od prvega ostal voz, razdelilnik vode, del notranjega soda, obroči s šobami. Nov je zunanji sod in v njem 650 w elektromotor (prej 250) z 2800 obrati. Prvi test sem opravil z avtomobilskim ventilatorjem, ki pa me ni popolnoma zadovoljil. Kljub temu da kar dobro puhne, pa še zmeraj preveč materijala(vode) prezgodaj pade na tla - moja nočna mora.  Očitno bo treba iskati popolnoma novo eliso z večji
m zajemom zraka. Ker je pritisk izstopnega zraka premajen ne potisne materijala, ki se zaradi pod kotom 80° nameščenih šob križno sreča v sredini curka. Ta približno 1 meter od topa izstopi iz vodnega snopa in pade na tla.
Kljub vsemu sem top dokončal in spravil v pogon. Dokler ni zaradi tujka razneslo ventilatorja sem bil z njim več kot zadovoljen. V sezoni 2011/12 sem z njim popolnoma prekril smučišče in progo za vlečnico.

V sezoni 2014/15 je top čakalo nekaj prenov. Močnejši elektromotor(1,1 kw)  in ventilator sta njegovo moč in domet še povečala. Ventilator z 6 lopaticami je imel sicer večjo moč a je motorju vzel kar precej obratov. V tem času je luč sveta in prve teste dočakal Gigant, zato je "trojka" ostala v njegovi senci. V sezoni 2015/16 je vse naprave zasenčil Gigant, ki se je res izkazal imenu primernega. Ima le eno pomankljivost - težko ga je vleči po hribu navzgor. Zato se je poogled spet obrnil proti trojki.

V sezoni 2015/16 je Mst 3 še tretjič romal v delavnico. Tokrat je bila preobrazba res temeljita. Poleg še malce večjega ventilatorja je dobil tudi novo ogrodje in večji vodni obroč. Ta ima sedaj še nekaj dodatnih šob - skupaj sedaj 27. Tik pred sezono 2016/17 sem mu izdelal tudi nov "mukleator". 

V naslednjih letih je snežni top dobil še barvno prenovo in dadatek nekaterih malenkosti(luč, elektro omarica...). Ko sem nabavil še močnejšo črpalko za vodo se je izkazalo da ta naprava odlično služi namenu.