Potem, ko sem razdrl prvi propelerski top zaradi premajhne zmogljivosti, sem nekaj njegovih delov uporabil pri sestavljanju novega propelerca. Tako je od prvega ostal voz, razdelilnik vode, del notranjega soda, obroči s šobami. Nov je zunanji sod in v njem 650 w elektromotor (prej 250) z 2800 obrati. Prvi test sem opravil z avtomobilskim ventilatorjem, ki pa me ni popolnoma zadovoljil. Kljub temu da kar dobro puhne, pa še zmeraj preveč materijala(vode) prezgodaj pade na tla - moja nočna mora.  Očitno bo treba iskati popolnoma novo eliso z večji
m zajemom zraka. Ker je pritisk izstopnega zraka premajen ne potisne materijala, ki se zaradi pod kotom 80° nameščenih šob križno sreča v sredini curka. Ta približno 1 meter od topa izstopi iz vodnega snopa in pade na tla.
Kljub vsemu sem top dokončal in spravil v pogon. Dokler ni zaradi tujka razneslo ventilatorja sem bil z njim več kot zadovoljen. V sezoni 2011/12 sem z njim popolnoma prekril smučišče in progo za vlečnico.

V sezoni 2014/15 je top čakalo nekaj prenov. Močnejši elektromotor(1,1 kw)  in ventilator sta njegovo moč in domet še povečala. Ventilator z 6 lopaticami je imel sicer večjo moč a je motorju vzel kar precej obratov. V tem času je luč sveta in prve teste dočakal Gigant, zato je "trojka" ostala v njegovi senci. V sezoni 2015/16 je vse naprave zasenčil Gigant, ki se je res izkazal imenu primernega. Ima le eno pomankljivost - težko ga je vleči po hribu navzgor. Zato se je poogled spet obrnil proti trojki.

V sezoni 2015/16 je Mst 3 še tretjič romal v delavnico. Tokrat je bila preobrazba res temeljita. Poleg še malce večjega ventilatorja je dobil tudi novo ogrodje in večji vodni obroč. Ta ima sedaj še nekaj dodatnih šob - skupaj sedaj 27. Tik pred sezono 2016/17 sem mu izdelal tudi nov "mukleator". Prvi vodni testi so bili spodbujajoči - kaj bo pokazal ko bo šlo zares pa bomo upam videli kmalu.