Z novimi načrti in pripravami na naslednjo sezono, je prišla tudi prenova spletnega dnevnika. Z njo skušam bralcu čimbolj približati zanimive vsebine. Da bodo sprotne objave še bolj vidne, da bo dostop do starejših objav še lažji, predvsem pa, da boste lažje spoznali, kako sebi, otrokom, prijateljem, sosedom   popestriti suhe in mrzle dni. V zgornjih povezavam najdete tudi ostale moje strani(slikarstvo, jasličar...), povezave do profesionalnih proizvajalcev, galerije s fotografijami mojih zasneževanj, pa seveda o snegu in pogojih za izdelovanbje umetnega snega. V strani so tudi gumbi do socialnih omrežij, kjer sem tudi redno prisoten. Pod spletnimi objavami pa lahko preberete nekaj o meni, predvsem pa spoznate vse naprave, ki sem jih do sedaj izdelal, predelal, uporabljal... Našli boste celo načrte, kako si sami izdelati enostavno napravo.