Kljub temu, da v zraku že visi napovedana otoplitev konec tedna, pa je nizka jutranja temperatura sprožila adrenalin in kmalu je bil Gigant zunaj. Prejšnji dan mi je še uspelo dokončno "pokrpati" vse luknje na drugem obroču, ki mi je do tedaj še vedno na nekaj mestih puščal. Malo čez 7 uro zjutraj, je pri -4°C zatulil ventilator in ponesel sneg visoko v zrak. Zasneževal sem spodnji del smučišča ki je večji del dneva v senci in kjer sneg najdlje obstane. Kljub temu, da je ventilatorju iz neznanega razloga (led na lopaticah?) pošla moč, je še vedno top deloval odlično. Proti koncu je bil sneg sicer bolj moker a sem kmalu ugotovil zakaj. Ko sem pospravljal napravo sem ugotovil, da sem imel slabo pritrjeno cev za zrak in mi je le ta na spoju uhajal. Najbrž je bil tudi tlak na šobi zato precej manjši in se ni ustvarjal dober nukleacijski materijal.
Vseeno je na najvišjem delu namedlo v dveh urah skoraj 10 cm snega.