Medtem ko čakamo na nižje temperature Gigant počasi dobiva svojo podobo. Ogrodje je že sestavljeno, voz mojega prvega propelerskega topa, ki bo služil kot stojalo Gigantu je že primerno predelan. Ko sva ga z Dominikom danes sestavila in ga postavila ob bok enemu predhodnikov, se je šele opazila prava razlika.
Ne vem če sem v preteklosti to že omenil, a moje topove bi vsekakor lahko imenoval tudi Eko zasneževalce. Zakaj?
Ko včasih gledam televizijo ali berem članke se mnogi ponašajo z imenom Eko, ker imajo delček svojega izdelka iz recikliranih materijalov. Pri mojih topovih je uporaba le teh na prvem mestu, saj so osnovni deli (elektromotor, ventilator, omarica...) iz odpadnih materijalov. Tudi pri mojem novem izdelku je tako. Res se doma nabira polno "šare" a velika večina bo slej ko prej nekje dobila svoje mesto.