Potem, ko sem razdrl prvi propelerski top zaradi premajhne zmogljivosti, sem nekaj njegovih delov uporabil pri sestavljanju novega propelerca. Tako je od prvega ostal voz, razdelilnik vode, del notranjega soda, obroči s šobami. Nov je zunanji sod in v njem 650 w elektromotor (prej 250) z 2800 obrati. Prvi test sem opravil z avtomobilskim ventilatorjem, ki pa me ni popolnoma zadovoljil. Kljub temu da kar dobro puhne, pa še zmeraj preveč materijala(vode) prezgodaj pade na tla - moja nočna mora.  Očitno bo treba iskati popolnoma novo eliso z večjim zajemom zraka. Ker je pritisk izstopnega zraka premajen ne potisne materijala, ki se zaradi pod kotom 80° nameščenih šob križno sreča v sredini curka. Ta približno 1 meter od topa izstopi iz vodnega snopa in pade na tla. Seveda se ne spremeni v sneg in je zato zame izguba - raje nadloga. Že nekaj časa iščem primernejši ventilator, a ga ne uspem dobiti. Dogovarjal sem se celo s podjetjem Tehnovent, ki izdeluje ventilatorje, a se po tem, ko nisem naročil celotnega ventilatorja z ohišjem vred, sploh niso več hoteli pogovarjati. Torej zaenkrat bo sezono(vsaj upam) začel drugi propelerec v družbi LPG-jev.