Drugi top - final
Današnja daljnoročna vremenska napoved kaže, da bi že čez en teden lahko prvič zagnal snežne topove. Obenem so objavili tudi daljnoročno napoved evropskih meteorologov za letošnjo zimo - mrzlo in suho. Če bo napoved držala, bom imel to sezono precej dela. Pa le počakajmo še malo. Medtem pa naj povem še nekaj besed o predelavi drugega propelerskega topa.
Kot sem že omenil v enem od prejšnjih postov, sem dugi propelerski top na "hitro" sestavil že v prvi sezoni. Sledile so logične izboljšave. Pri tem mi je veliko pomagal sin Dominik, ki je tudi drugače z sestavnimi deli in delom ves čas sodeloval. Osnovna cev, v katero je vstavljen pločevinasti tulec, je sestavljena iz plastičnega soda. Le ta je prevlečen z nekaj plastni steklenih vlaken. Obenem je izoblikovan tudi usmerjevalec zraka. Avtomobilskiventilator(ne vem tipa) poganja 24v motorček električnega skiroja. Napaja se iz napajalnika, ki ima dve stopnji 26 in 30v. Prvotni polobraš z sedmimi petornimi šobami sem v letošnji jeseni nadomestil z novim obročem, ki ima 12 šob. Nukleator nameščen pod obročem je moja "pogruntavščina" nekakšen mini visokotlačni topek. V prihodnji dnem nameravam novitete prvič preizkusiti, da bom pripravljen na ugodne vremenske razmere.
.