Včeraj popoldne sem prejel nepričakovani klic. Šele po nekaj vprašanjih sem dojel, da me kličejo z Radia1, v želji, da predstavijo moje delo. Danes je predstavitev tudi dejansko bila. Kot sem omenil tudi novinarju sem mogoče res eden redkih, ki se igra(kot mi včasih tudi kdo reče) z izdelovanjem snega - nikakor pa nisem edini. Za prvega sem slišal že pred davnimi  cca 25 leti. Tam nekje na Moravškem se mi zdi je bil možak, ki si je postavil svoj top in mislim da tudi smušišče. Tudi danes sem v kontaktu z nekaterimi, ki poskušajo isto kot jaz in pri tem uspevajo, le da tega ne objavijo. Jaz sem to storil predvsem zato, da vsem tistim, ki dvomijo pokažem, da je mogoče in vsem, ki se podobnega lotevajo prihranim marsikateri mukotrpen korak. Čeprav je v prispevku omenjen tudi moj telefon, pa raje vidim, če me kontaktirate preko e-maila sneg.naredi@gmail.com
Čeprav se tudi sam še učim in stvari spoznavam, pa mi je marsikaj že toliko jasno, da lahko dam kak nasvet.