V preteklih dneh sem zaključil s prenovo snežnega topa Mst 3. Sicer mi ni uspelo narediti vsega kar sem nameraval a glavna sprememba je končana. Potem, ko mi je za nov ventilator uspelo dobiti primeren elektromotor sem dvignil potisk zraka na višjo ravan. Prvi testi so me navdušili. Kot kaže sem s to prenovo popravil tudi tisto, kar me muči že skoraj deset let - prezgodnje padanje materijala na tla. Več bom izvedel, ko naredim pravi snežni test. Na žalost sem prvo priložnost zamudil, saj danes pri -4°C nisem imel pripravljene vode. A kmalu bo sledila nova...
V pripravi na novo zasneževalno sezono sem se v skladu z novimi spoznanji lotil tudi menjave elektromotorja pri Gigantu. Sedaj sem imel trofazni elektromotor moči 1,5 kw prevezan v enofaznega, skušal dga bom zamenjati z enofaznim, kar naj bi mu za tretjino povečalo moč. Ker kot izgleda topovom letos dela ne bo manjkalo, moram imeti ves čas  tudi rezervo, zato razmišljam da sestavim še enega.