Čeprav šele vstopamo v jesen, je že čutiti pridih zime. Vrhove naših planin je v septembru že nekajkrat pobelil sneg. To sicer ni nič nenavadnega za naše kraje a ljudje imajo zelo kratek spomin. Tudi več naravnih dejavnikov nas opozarja, da bi letos znala biti prava zima. Eden od njih je tudi naravni pojav ENSO (El Nino, La Nina). Čeprav naj bi uradno ta pojav ne vplival na naše kraje, pa moje sledenje pojavu skozi leta temu oporeka. Že lansko leto sem na podlagi teh podatkov pravilno napovedal prihajajočo zimo. No podatki za letos so zaenkrat sila podobni le z manjšim zamikom.
Da me ne preseneti sem že začel s pripravami na zimo. Kot prvo je spremembe dočakam Hpg pro, ki je letos dobil novo kompaktno stojalo, v prihodnjih dneh pa pričakujem še nove šobe. Pred dnevoi sem dobil tudi povabilo za izdelavo snega v Ledeni deželi v Btc-ju. Že konec oktobra naj bi tam začel z izdelavo snega za snežne skulpture. Čeprav mi je ideja najbrž naredila kak nov siv las, pa je vseeno tako "divja" da se ne morem upreti, da ne bi poskusil. Gre za izdelavo nekaj 10 kubikov snega v pokritem šotoru, iz katerega bi potem umetniki izdelali skulpture. Če bo le mojstrom uspelo zagotoviti ustrezne pogoje, bom skušal s svojimi napravami to izdelati. a naprave za to potrebujejo spremembe, ki sem jih že postavil v prvi plan.