24 december. Jutro pred Božičem. Kljub močni utrujenosti zaradi dejavnosti preteklih dni, sem se le spravil pokonci. Termometer je kazal -6.5°C. To mi je pognalo adrenalin, in kmalu je iz garaže zapeljal Gigant. Vzhajajoče sonce je tam daleč nad Ljubljano slikalo čudovite prizore v poigravanju z oblaki. A ni bilo časa za opazovanje. Kmalu je puhnil prvi sneg. Tokrat brez težav je kmalu začel izdatno beliti del travnika.
Naprava je delovala odlično, če izvzamem čiščenja šoba na vsake 15 minut - a to je zaradi širokega kota pršenja šob pri meni običajen postopek. Po dobrih dveh urah, ko se je sonce že dvignilo visoko na nebo je tudi temperatura že polzela proti meji. Takrat mi je šinila ideja, da skušam instalirati še dodatno črpalko in s tem dvigniti tlak. Ideja je sicer zorela že nekaj časa a sem poskus odlašal. Tokrat sem ga
realiziral in bil nad rezultatom navdušen. Tlak v šobah se je vidno izboljšal, prav tako se je izboljšala tudi kvaliteta snega. Tako sem pri -3°C še zmeraj delal zadovoljiv sneg.
Po zaključku zasneževanja (cca 3 ure) sem se lotil teptanja. Pri tem sem ugotovil da sem pokril precejšnjo zaplato z debelino snega od nekaj cm pa do 25 cm.
Božič je tokrat pri nas bel!