Včerajšnje jutro mi je postreglo s prvo težavo. Potem, ko je termometer pokazal - 10°C(kasneje celo  -12.5), sem se odločil zasneževati vrh našega "smučišča". Po običajnem postopku sem pripravil vse potrebno; najprej sem razvlekel električni kabel, nato cev za zrak, ter zapeljal na predvideno mesto snežni top. Na koncu razvijem še cevi za vodo in vse skupaj poženem. Že ko sem obrnil ventile se mi je zdelo, da so rahlo zamrznjeni. Ko je do šob prišla voda se je začelo. Kot prvo je zamrznil nukleator. Skušal sem ga segreti z gorilnikom a brez uspeha. Medtem so začele zamrzovati(zaradi vklapljanja in izklapljanja) tudi ostale šobe. Po eni uri boja z opremo sem popolnoma moker in objet z ledom obupal in vse skupaj pospravil.
V delavnici sem nato odkril razlog - odpovedalo mi je ogrevanje nukleatorja. Po cca 3 urah, ko se je temperatura dvignila na -7, sem začel še enkrat in takrat je zagon uspel.