Kot je bilo pričakovano oziroma napovedano so se včeraj temperature spustile krepko pod ničlo - do -5°C. To sem izkoristil, da preverim dejansko delovanje Giganta in njegovo sposobnost. Zvezde so že zjutraj nakazovale, da se bomo zbujali v jasno jutro. Ob 6.30 (prej ne želim da ne bi po nepotrebnem razburjal sosedov) sem začel sestavljati vse potrebno in kmalu se je za kompresorjem in črpalko oglasil ventilator snežnega topa. Že po 2 minutah je bilo na tleh belo. Veter jke sicer menjal smer in malo nagajal a to me ni preveč skrbelo. Večjo skrb mi je povzročilo dejstvo, da mi spet pušča drugi obroč. A tokrat sem to zanemaril in pustil top delovati skoraj dve uri. Pred njim je začela nastajati luža, za katero pa ne vem ali je od puščanja ali posledica preveč mokrega snega. Po slabih dveh urah sem drugi obroč odklopil in naprej delal le z enim. Stvar se je hitro izboljšala in prav zanimiv je bil nato sprehod skozi snežni snop - ven se že ob hitrem prehodu prišel ves bel kot sneženi mož. Po dveh urah in pol sem prenehal z delom in top pospravil. Za njim  je ostala
zajetna bela snežna  zaplata. A zima se šele začenja...