Medtem, ko čakam na nosilec ventilatorja, ki sem ga naročil kovinostrugarju, sem dokončal z obnovo škatle s komandno ploščo. Kot pri  precej mojih stvareh gre tudi tukaj za recikliran projekt. Odslužena omarica za regulacijo zvonov je namesto v smeteh končala pri meni. Malce očiščena in predelana izgleda precej drugače kot dosedanje poleg vsega je tudi notranjost bolje zaščitena pred vdorom vlage(vode).
V omarici se poleg kupa kablov nahaja tudi usmernik, ki bo napajal ogrevanje nukleatorske šobe in pa reflektor za osvetlitev v nočnem delovanju.
Čeprav sem preizkusil že več načinov za razsvetljavo, se mi nobeden ni kaj prida obnesel. Pri reflektorju je kurilo žarnice, žarnice ki so obenem služile tudi ogrevanju nukleatorske šobe (zaščita pred zamrzovanjem) pa je dajala premalo svetlobe da bi od daleč lahko ocenjeval  pravilno delovanje. Sedaj bo na topu delovna luč-kakršne imajo delovni stroji ali traktorji.