Kot sem že v enem prejšnjih postov omenil mi je svoje delo letos končal kompresor. Pregrel se je elektromotor do te m
ere, da bi bilo potrebno previjanje. Ker se približujejo dnevi, ki obetajo primerne temperature, kompresorja novega pa še nimam, sem danes sestavil začasno oziroma rezervno varijanto. Na tlačno posodo sem namestil star kompresor, ki sem ga dobil pred leti in mi ga ni uspelo še preizkusiti. No danes je ta test opravil in ugotovil sem da za en nukleator zadostuje. Malo me moti le motor ki je pri svojem 1.1kw izredno požrešen(10A). Sicer mu moram zamenjati olje, namestiti hlajenje pa bo vsaj za štart v sezono kar pravšnji.

Ker pa imam v mislih letos gnati vsaj dve napravi hkrati, medtem še vedno iščem kompresor z zame čimbolj optimalnimi karakteristikami;

- motor do 1.5kw
- efektivni pretok vsaj 140 l/ min 
- prmerna cena