Po nekaj dneh preizkušanja trdnosti venmtilatorja v delavnici sem se spravil na prosto. Kljub temu, da so bile temperature previsoke sem vse pripravil, kot da gre zares. Imam sicer več črpalk a najraje uporabljam 5,5 barsko, ki vodne kapljice res dobro razprši. Ker ventilatorju popolnoma ne zaupam, sem test opravljal z oddaljenosti. Z rezultatom sem več kot zadovoljen, saj sem prišel do več ugotovitev. Kot prvo sem ugotovil, da prezgodnje padanje materijala na tla ni toliko posledica slabega ventilatorja kot preširokega kota pršenja šob. Kot drugo se je pokazalo, da je ta zasnova ventilatorja neprimerno boljša, saj ponese materijal najmanj 10 m v višino. Prav tako je zaradi velike izstione hitrosti boljše tudi mešanje vodnega in nukleacijskega curka, saj prvi drugega dobesedno posesa vase. Edina opažena slabost je, da je 0,65kw motor rahle preslaboten, saj se je začel po 15 minutah precej greti. A vseeno bom v tej smeri nadaljeval, saj pregrevanje motorja lahko omilim z odvzemanjem lopatic ali spreminjanjem vpadnega kota. začasne lopatice bo zaradi varnosti dodatno utrdil z netanjem, da tudi če lot popusti lopatice ne odnese in ogrozi mene top ali kogarkoli.