Kot sem že v enem prejšnjih postov pisal, sem se odločil za nizkotlačni napravi narediti nove nukleatorje. Ti naj bi brizgali nukleacijski materijal v vodni snop pod kotom 45° in s tem izboljšali njuno mešanje še zlasti v vetrovnih razmerah. Čeprav mi je do sedaj pridobljeno znanje govorilo, da bo to lahko delo, sem po nekajkratnih neuspešnih poskusih skoraj obupal.Zrak mi je vztrajno zabijal vodo nazaj, in šoba je posledično takoj zamrznila. Danes sem skušal pretot vode v nukleatorju še dodatno omejiti in pokazalo se je da je to tisto. Zaradi lastne nepazljivosti bi kmalu spet obupal, pa sem slučajno opazil, da mi šobo maši drobcen delček teflonskega traku. Potem  je steklo kot po maslu. Škoda, ker so se temperature medtem dvignile na mejno vrednost, a bistveno sem dognal - mixtura za izdelavo snega je precej boljša.