Po enem letu lahko spet v pogon spravim propelerski top mst-2. Danes sem iz servisa dobil obnovljeni elektromotor za ta top. Kot je že bilo omenjeno, so se mi pri njem popolnoma uničile krtačke. Čeprav me je sprva to malce šokiralo, danes vidim da to ni nič posebnega. Motor je služil kot pogon pri električnem skiroju (kako dolgo ne vem), kot odslužen bil vržen na odpad, kjer ga je k sreči našel moj sin Dominik. Sezono in pol je nato deloval pri zasneževanju in to z povečano močjo.
No sedaj je spet nameščen v "dvojki" skupaj z ventilatorjem, ki sem ga medtem že skušal preurediti za drug top. Upam, da ga nisem poškodoval, in da bo v prihodnje spet lahko v polno opravljal svoje delo na mojem domačem smučišču. V teh dneh me je začela grizti tudi ideja o povečanju pretoka in pritiska vode na propelercih. Spoznal sem(teoretično seveda) da bi lahko serijsko povezal več črpalk(ki jih imam) in s tem skoraj podvojil njihovo moč Sedaj je maksimalen pritisk črpalke 5,5 barov(pri nič pretoka), če bo to delovalo bi dosegel skoraj 10 barov. Da bi bila razlika očitna, ni potrebno posebej omenjati. Še največ bi s tem pridobil pri MST-jih, saj bi z povečanim pritiskom lahko bolj odprl šobe in s tem zožal kot njihovega pršenja. Če bo to uspelo, bom s tem tudi podaljšal domet. A več o tem po opravlenih  testih