Vse je pripravljeno za zasneževanje. Trenutno razpoložljive naprave so ; dva propelerska topova (MST 3, MST 4, dva nizkotlačna topova LPG, in ena kombinirana naprava COMB). Razumljivo je, da vseh naprav hkrati ne morem gnati, saj mi to preprečuje električna napeljava in pa premalo zmogljiv kompresor. V kolikor bi ti dve postavki zanemaril, bi imel s topovi pokrito celo smučišče, in bi ga v cca 10 urah kompletnega lahko zasnežil. Danes čakam na nov obroč, za katerega sem dal kriviti colsko bakreno cev. Nanjo bom a nalotal 3/8 nastavke za šobe(upam da 24kom). Obenem sem včeraj v popravilo oddal tudi 24v elektromotor(krtačke), ki poganja MST 2. Ko ga dobim nazaj bom imel še eden dodaten propelerki top. Ker kljub mnogim poskusom nisem našel primernega ventilatorja za MST 3, sem se odločil, da ga izdelam sam. Včeraj sem že dobil nekaj idej, tudi materijal sem že našel. A o tem v prihodnjih dneh.