Čeprav je bilo že za prejšnji vikend napovedano hladno vreme, se temperature kar nekam izmikajo. Medtem, ko čakam ohladitve se ubadam z nukleatorji. Potem, ko sem že mislil da znam variti, me je izdelava novih nukleatorjev trdo prizemljila. Nikakor nisem mogel zavariti 3/8 cevi v pocinkan fiting, ne da bi potem zrak zmešan z vodo brizgal iz premnogih luknjic. Na koncu mi je nekako le uspelo, a sem "skuril" kar lepo število elektrod. Pri preizkusu enega LPG-ja  sem dobil idejo, da spremenim in podaljšam  nukleator in ga namestim pod kotom 45°, da bo nukleacijski materijal bolje prodiral v vodnega. Izdelek je že napol končan, rabim le še notranjo zračno cev, nato pa sledijo preizkusi.
Še vedno čakam bakreno cev, ki sem jo oddal v krivljenje za izdelavo vodnega obroča. Prav tako čakam tudi elektromotor topa MST 2, ki sem ga oddal v popravilo za izdelavo in zamenjavo krtačk. Pripravljen pa je MST 3 in dva LPG-ja. Če napoved drži, nas končno čaka malo hladnejši vikend. Še prej pa naj bi nasulo celo malo naravnega snega.