Dokončno sem popustil in se predal spoznanju, da je Slovenija tako majhna, da v njej ne moreš dobite enega preprastega ventilatorja - vsaj za normalno ceno ne.Pa sem se odločil da še to izdelam kar sam. Sprehod po Bauhausu mi je dal ideje za materijal, ki bi ga lahko pri tem uporabil. Doma sem pobrskal po ropotiji in našel star ventilator od stoenke(kasneje yugo). porezal sem mu lopatice in šrclje odbrusil. Ko sem določil, koliko bo moj ventilator imel lopatic sem izrisal šablono za luknje. Nato sem nabavil medeninaste triglav vložke ter iz pocinkane pločevine izrezal lopatice ter jih rahlo upognil. Le te sem nato vstavil v režo vijakov oz. vložkov in jih zalotal. Lopatice sem nato z vijaki pritrdil v zato izvrtane luknje na pestu ventilatorja.  Ventilator je že nameščen na topu in čaka prva vodnea testiranja. Občutek imam, da je precej močnejši od prejšnjega - avtomobilskega. Prednost ventilatoja je tudi to, da mu lahko glede na motor odvzemam ali dodajam število lopatic, spreminjam naklon in smer pihanja

A pred testiranji moram poskrbeti za zaščito, saj ne vem kolikšna je trdnost spojev in ne bi rad v glavo dobil kosov ventilatorja

ps. za nekaj podobnega je podjetnik ki izdeluje elise ventilatorjev hotel imeti skoraj 200€.