Medtem, ko je zunaj nasipalo snega, sem s polno paro zagnal "delavnico". Poleg dveh topov, ki v njej nastajata, sem se lotil tudi obnove starih dveh. Pri enam sem dokončal usmernik zraka, pori drugem sem se lotil obnove oz. popravila motorja. Oba sta na novo prebarvana, saj je med delovanjem z odstranjevanjem ledu z njiju odšla tudi barva. Eden od njiju(lanski) že pripravljen čaka prihajajoče ohladitve.





Obenem sem dokončal tudi že novi top, ki naj bi sicer služil kot rezerva, če ne bi deloval veliki,  ki je namejen zasneževanju skakalnice v Žahenbercu(Rogarec). Tudi pri tem se je delo premaknilo z mrtve točke. Na sod, v katerega je vdelan ventilator sem namestil konus, ki zoži izhodno odprtino s 56 na 40 cm. Tik pred izstopno odprtino sem namestil centralni nukleator s šestimi šobicami. V prihodnjih dneh nameravam preizkusiti, če je z takim ventilatorjem sploh možno izdelati sneg. V nasprotnem primeru me čaka iskanje močnejšega motorja (1,5 kw) - ventilator zanj že imam..