Včeraj sem prvič preizkusil snežni top večje dimenzije, ki ga sestavljam iz za to dobljenih delov. V njem je prezračevalni ventilator za hleve, delavnice, premera 51 cm. Ker je ventilator manjše moči (0,33kw) in malih obratov(1390rpm), sem na sprednji strani bobna naredil konus, ki boben zoži z 54 cm  na 40 cm.S tem se izboljša pritisk izpihanega zraka.. Kljub temu, da sem pričakoval slabši rezultat me top niti ni razočaral. Res je, da nekaj materijala pade na tla že po 2 metrih a vseeno ostalo ponese kar nekaj metrov daleč. Rahlo me skrbi le segrevanja motorja, ki pa se je segreval tudi pri normalnem obratovanju  ko v boben še ni bil vgrajen. Top ima vgrajen centralni nukleator s šestimi šobami, vodni obroč pa jih bo imel cca 24. Ker bo top deloval na skakalnici, bi postavljen na doskoćišču obrnjen proti dnu moral dati kar dobre rezultate. Vseeno pa nadaljujem z iskanjem primernejšega ventilatorja ali vsaj močnejšega motorja.