Potem, ko sem pred leti že opustil raziskovanje kombinirane naprave(combo), sem letos, ko so se moji nukleatorji izkazali kot dobri, odločil, da ponovno spravim  v tek tudi to. Sestavil sem napravo z dvema šobama in nukleatorjem. Ker se pri nas le težko dobi primerne  šobe z ploščatim ozkim curkom sem na napravo namestil tisto kar imam - 8004, 8003. Zanjo sem izdelal tudi manjše prenosljivo stojalo. Prvi preizkusi, s katerimi sem pravzaprav le določal velikost šob so pokazali, da se bo tudi s to napavo dalo delati sneg. Količine so seveda manjše, saj je pretok vezan na velikost visokotlačnega čistilca, ki jo poganja. Edini problem ki se pojavlja je to, da je pri mejnih temperaturah voda iz vodovoda pretopla za priklop, če jo črpam iz ohlajenega bazena pa zanjo rabim še dodatno črpalko. Tu pa se postavi že vprašanje ekonomičnosti, saj propelerski top pokuri manj elektrike, kot visokotlačni čistilnik obenem pa z propelercem izdelam precej več snega. (za propelerski top = kompresor, črpalka, ventilator skupaj2,5kw. za kombinirano napravo kompresor, črpalka,  visokotlačni čistilec skupaj najmanj 3kw)