Medtem, ko se je v težavah znašel moj drugi propelerski top(prvega sem predtem že razdrl), sem nadaljeval z prenavljanjem prvega. Potem, ko sem opravil prvi topli test, sem mu uredil šobe in dodal nukleator. Ker je odjuga odnesla že večino snega in so bile temperature za vikend napovedane precej visoke, sem včeraj presenečeno pogledal na termometer, ki je zjutraj pokazal - 4. Sprva sem kolebal, si v miru skuhal kavo, nato pa sem se odločil in ob 8.30 zvlekel propelerca na plano. Že kmalu po zagonu sem opazil, da deluje izredno dobro.

Kljub temu, da nekja materijala predčasno pade na tla, je bil to vseeno sneg. Večina materijala se tudi lepo oblikuje v vodno zračni snop, ki ga ob brezveterju ponese zelo daleč. Čeprav so temperature šle hitro navzgor, sem top gnal eno uro, da preizkusil motor. Motor je po eni uri ostal lepo hladen.. Vsekakakor pa mu bom iskal še močnejšo vetrnico(eliso)..

Test novega propelerca
klikni na zgornjo povezavo