Povišane temperature počasi grizljajo naše snežno pokrivalo. Poleg vsega je danes napovedan še dež - torej čez par dni snega najbrž ne bo več. Bo nekaj časa da se pripravimo na novo ohladitev.  Dobro moram stestirat motor propelerskega topa ki je ponovno popravljen, sestaviti obroč drugega propelerca(tistega prenovljenega), da ga kljub temu da še ni popolnoma dokončan lahko vseeno uporabim. Pri LPG - jih moram zbalansirati šobe, saj sem ugotovil, da mi nekaj materijala "uhaja mimo". Če današnja napoved drži, naj bi se naslednji teden spet močno ohladilo.
Danes sem prvič preizkusil delovanje novega propelerca(seveda še ne dokončanega). Mislim, da sem ugotovil tudi, zakaj mi določena količina materijala prezgodaj pada na tla. Domnevam in pregledovanje posnetkov takorekoč to potrjuje, da je krivda v prevelikem kotu razprševanja šob. Ker so šobe nagnjene proti notranjosti, zunanji del curka lepo steče v zračni snop, del notranjega pa na drugi strani "udari ven" in potem skozi snop pade na tla. Rešitev? Prva in skoraj nemogoča je nove šobe z manjšim kotom pršenja, druga večji osnovni boben, tretja večjo tlak črpalke in s tem manjše kapljice, tretja šobe z še manjšim pretokom in to bom poizkusil najprej....