V nedeljo zvečer sem zasneževal bolj malo - sem šel rajši čimprej počivat, da se v ponedeljek zbudim spočit. Ta da so bile namreč obljubljene izredno nizke temprtaure. Takoj zjutraj(6.00) sem hitro pripravil propelerca in se z njim zapodil po bregu. Cevi, črpalka, priključki, start. Kako hitro je začelo beliti pri -9C. Užitek da ni za opisat.. Ko je vse steklo, sem hotel noter po fotoaparat, kar zaslišim, da ventilatorju pojema moč. Zaprepaden sem lahko le gledal, kako se vrti zmeraj bolj počasi, dokler se ni dokončno ustavil.. Ko sem videl da s hitrim popravilom ne bo nič, sem pripravil rezervni scenarij - LPG. Medtem, ko sem pripravljal cevi, mi je v njih že začela zmrzovati voda. Po nekaj poskusih in zamenjanih ceveh je le začel delovati. Da izkoristim temperature, sem postavil še drugi LPG. Ko sem ga po podobnih peripetijah kot pri prvem le zagnal, sem videl da je premalo nukleacijskega  materijala. Spet novo začudenje - kompresor je bil prazen kljub temu da sta pred dnevi dva delala brez problema. Odklopim drugi lpg - medtem mi v cev za zrak vdre voda in hipoma zamrzne. To je bila kaplja čez rob. Priznal sem premoč Murphy -ju in vse skupaj pospravil. Kasneje sem ugotovil da mi je na kompresorju puščala spojka.