Medtem, ko čakam in iščem semering(mehansko tesnilo) za črpalko sem se lotil popravila bazena. Že dve leti se pripravljam, da za zajetje vode nabavim večji bazen ali naredim večji zbiralnik vode  kako drugače.Ko se nam je poleti pretgal plavalni bazen, se je ponudila priložnost. Stvar pa le ni tako preprosta, kot izleda. Po nekaj tednih iskanja pravega lepila mislim, da sem našel tisto pravo. Ko sem že skoraj obupal(nihče ni poznal nič uporabnega), sem mimogrede povprašal prodajalko v nekem Merkurju. Takoj mi je ponudila lepilo, ki naj bi bilo prav za bazene, čolne ipd. Sprva sem bil malce nejeveren, saj sem prej povpraševal v specializiranih trgovinah, kjer niso imeloi pojma. Ko sem prebral navodilo sem si rekel to je to. Naslednji dan sem iz škatle spravil bazen. Šele tedaj sem ugotovil velikost poškodbe. Bazen je pretrgan ob spodnjem notranjem napihljivem obroču v dolžini 2m. Brrr: Sprva me je streslo, nato pa sem začel iskati materijal za fliko. Uporabil sem staro folijo za prekrivanje bazena. S tem bom zalepil zunanji del. Čez razpoko bom dal tudi poliesterski trak, da bo spoj močnejši. Znotraj pride guma počene napihljive kopalne blazine(tiste za na morje).