Medtem, ko čakam rezervni del za svojo črpalko, sem na spletnem oglasniku Bolha našel rabljeno črpalko z zanimivimi karakteristikami. Kar hitro sem se odločil in se odpeljal ponjo. Hitri test pri zdaj že bivšem lastniku je pokazal, da črpalka deluje. Presrečen  sem jo pripeljal domov.. Seveda sva s sinom hitro sestavila vse potrebno in naredila poskusni start. Sledilo je razočaranje. Glava črpalke je bila počena po celi dolžini in je vlekla zrak. Seveda ne bi bil sam svoj mojster, če ne bi skušal sanirati poškodbe. Ko sem ugotovil, da je materijal iz katerega je sestavljena železo, sem jo skušal zavariti kar sam. Ker to počnem redko sem imel kar nekaj problemov, vendar mi je le uspelo zavariti toliko da sem skoznjo pognal vodo. Rezultat je bil nad pričakovanji. Voda je iz 3/4 colske cevi brizgala kot pri gasilcih - ob tem da je brizgalo tudi skozi špranje. Ko mi uspe popolnoma zavariti glavo črpalke, pa izvedem prve teste z nizkotlačnim topom.

karakteristike: 40 l/min  pri 4.9 bar
                      95 l/min  pri 2.2 bar
                      1.5 KS