Sezona v kateri sem prvič uporabljal doma izdelani propelerski snežni top, je bila sicer s snegom razmeroma skopa. Na Silvestrovo smo po celodnevnem zasneževanju zasnežili cca. 100 metrov travnika z deset metrov široko in 10 cm debelo snežno preprogo. Zadostovalo je, da smo novoletne praznike preživeli v veselem dričanju po snegu.

Po nekaj dneh je na trdo podlago svoje nasula še narava. Količina le tega ni bila velika, zato sem skozi januar večkrat dodajal umetni sneg na mestih kjer se je podlaga prebijala. Po večkratnih zasneževanjih sem ugotovil, da en top ne bo zadostoval za razmeroma hitro zasnežitev predvidene proge. Zato sem se konec januarja loti izdelave še enega topa. Sprva je bil narejen tako "na hitro", vendar sem ga potem skozi naslednje poletje dodelal. A o tem v naslednjih prispevkih.