Obenem z izdelovanjem cevi topa, sem izdeloval tudi že stojalo in voz. Pri tem sem uporabil štirikotne pohištvene cevi, ki sem jih zvaril skupaj. Lahko si predstavljalte kako izgleda, ko skoraj prvič držiš v rokah "švas aparat". No počasi sem se navadil in delo je steklo. Želel sem izdelati voz, ki bo lahek za rokovanje, da se ga bo lahko premikalo ročno, in postavilo kjerkoli bo potrebno.  Za kolesa sem uporabil dve kolesi samokolnice. Da bi bilo vse skupaj bolj stabilno, sem nosilec koles napravil tako, da se jih lahko razširi. Sprva sem nameraval tudi spredaj namestiti kolo, ki bi bilo vrtljivo v vse smeri, pa sem zaradi stroškov stvar opustil, ter spredaj namestil le nosilec, nastavljiv po višini. Sredi voza sem privaril tudi dva nosilca za razdelilno škatlo. Zanjo sem uporabil kar ohišje starega računalnika, ga za svojo potrebo predelal, spredaj namestil vratca v katera sem vgradil stikala, lučke indikator napetosti...