Prva testiranja sem začel izvajati že, ko sem na sod namestil ventilator. Z napajalnikom računalnika sem poskušal iz ventilatorja izvabiti kar čimveč zraka. Na sprednji strani soda sem namestil šobo, jo povezal z vodovodno cevja in preverjal pršenje, velikost kapljic ter njihov domet. Prvi šobi sem najprej dodal še eno, nato še dve. Tako sem dobil že približen izgled bodočega vodnega (snežnega) snopa. Ko sem izdelal oba šobna obroča in zanju nabavil tudi šobe so testiranja dobila nov nivo. Na začetku sem testiral še z vodo iz vodovodne napeljave, nato sem začel uporabljati črpalko in bazen z vodo. Stvar se je precej spremenila. Večji pritisk vode je dodatno razbil kapljice in ustvaril še bolj fino meglico. Ko sem naredil tudi nov napajalnik za ventilator, je vse skupaj že dobilo pravo podobo.